Tegu 2004aasta BMW 330-i 3.0 mootoriga millel 170kw. Meieni jõudis suht halvas seisus. Peale vaadates oli näha, et mootoril kõik võimalikud tihendid olid lekkinud. Lahti võtmisel selgus, et ega midagi ilusat pole. Silindrid olid ovaalseks kulunud, kolbide seelikud kulunud ning ka õlirõngad täis tahmanud ega teinud oma tööd enam. Lahti võtmisel selgus, et ka on olnud ühe kepsusaale rike. Kuid miks vahetada kahjustatud keps, kui saab paigaldada uue saale ja loota et töötab. Lõpuks selgus, et nii mitmed sõlmed on kahjustatud ning kulunud. Kliendiga sai vastu võetud otsus, kuna tegu on drifti autoga, siis teha mootor selliselt, et tulevikus oleks võimalik muretult turboga ülelaadida.

Kolbideks kasutasime venemaa firma AMP44 toodangut.
Kepsudeks maxxpeedingrod-id
Silindrit puuritud remontmõõdus kolbide järgi ning hoonitud stress-plaadiga.
Plokikaas läbis täieliku värskenduse uute juhtpukside kui klappide kujul.
Väntvõlli kaelad olid kriimulised, küll aga sai poleerimisega korda tehtud ning saime kasutada standart mõõdus saalesid.

Categories:

Tags: