Teostatud BMW V8 4.0 liitrisel mootoril plokikaane remont. Probleemiks oli, et silindrite komperssioonid ei olnud enam sellised, nagu tehas ette nägi. Lahti võtmisel oli ka näha, et klappide tööpinnad ei ole kõige värskemad. Lisaks olid ka klappide juhtpuksid kulunud, mis oma korda kiirendas klapi kui ka klapipesa tööpindade kulumist. Kulunud juhtpuks olev klapp rikkus ära ka klapisääretihendid, millest oli tingitud ka õlikulu.
Vahetusse läksid kõik klapi juhtpuksid mille avad töödeldud et saavutada vajalik lõtk klapi ja juhtpuksi vahel.
Klapi varred olid minimaalse kulumisega ning sai taas kasutada, üle tuli lõigata ainult klapi tööpinnad ning samamoodi ka plokikaanes vajasid üle töötlemist klapipesad et saavutada maksimaalne kontakt.
Lõpetuseks sai lihvitud plokikaane tihendi pinnad ning vahetatud äram õlikanali pimedakorgid ja tikkpoldid.
Värsked kommentaarid