Raketibaas -iga koostöös tehtud veel üks mootor. Nimelt tegu M52B28, lahti võtmisel selgus aga, et kolvi grupp täielikult kulunud. Silindrid kulunud 0.12mm ning ühes silindris sootuks ülemine kolvirõngas katki ning rõnga sooned kolbides täielikult kulunud. Sai võetud uueks toorikuks siis M50B25 malm plokk, mille lasime puurida ja töödelda Detjonõšev uue Wiseco kolvi jaoks, kasutades silindrite töötlemisel “stress plaati”. Kuna mootor jääb vabalthingavaks, otsustasime tõsta ka surveastet natuke kolbide kujul, et saada mõned kilowattid juurde. Väntvõll koos kolbide, kepsude, otsaratta, hoorattaga käis GTR-autohoolduses balanseerimises, et vähendada vibratsiooni mootoris. Plokikaas sai täieliku värskenduse uute juhtpukside, töödeldud klapipesade ning ka uute klappide kujul. Kanalite voolavust sai natuke parandatud, kanalid võrdseks ning modifitseeritud “short radiust”. Flowbenchi mul pole, seega kui suur kasutegur on, ei oska kahjuks öelda. Kasutusse läksid ka suurema klapi tõusu ja lahti oleku ajaga nukkvõllid ning kangemad klapivedrud, et saaks pööret tõsta rohkem, kui tehase M52 ette näeb. Lisaks sisselaske poolele läksid külge ITB-d ja väljalaskesse torukollektor – et parandada mootori hingamist.Performance Trendi mootori simulaatoris sain umbkaudsed numbrid, mis mootor võiks välja anda, aga täpsemalt näeb dynos.
Värsked kommentaarid